Hlavním skupinám kolem vaší školy nabízíme tuto pomoc
Učitelé
-
mentoring
-
supervizní setkání týmu
-
práci s metodickými materiály pro Integrovaně tematickou výuku
-
výuku v projektech
-
mapy učebního pokroku klíčových kompetencí
-
další individuální podpora a rozvoj
Žáci
-
Mapy učebního pokroku klíčových kompetencí
-
KRoK – karty pro rozvoj klíčových kompetencí
-
Moje projektové Desky
Vedení škol
-
koučování
-
práce s Mapou kvality školy
-
práce s Mapou profesního rozvoje pedagogických pracovníků
Rodiče
-
rodičovská typologie
-
individuální poradenství
„Společná domluva na dlouhodobé podpoře školy vypadá většinou tak, že se setkáme se zástupci vedení školy i pedagogů, společně popíšeme a analyzujeme současný stav a potřeby. Následně vytvoříme konkrétní individuální plán podpory pro danou školu, který co nejvíce vychází ze stávající situace a aktuálních potřeb školy i pedagogů.“
Andrea Vedralová, autorka inovativní koncepce Škola Můj Projekt.
Dlouhodobější spolupráce se vyplatí!
Smlouvu o spolupráci lze uzavřít na různě dlouhou dobu, z praxe se nejvíce osvědčilo tříleté období, kdy lze dokončit celý cyklus (analýza, návrh rozvojových opatření, realizace rozvojových opatření, podpora akceptace rozvojových opatření a změření dosáhnutých změn).
Při dlouhodobé spolupráci můžete pro školu za zvýhodněné ceny objednávat i další školení na míru z aktuální nabídky ŠMP nebo některé další produkty Školy Můj Projekt.
Koncept Škola Můj Projekt je podle mě nejlepší způsob vzdělávání u nás. Byl vytvořený odborným týmem, je komplexní a vysoce funkční. Splňuje totiž požadavky moderní doby. Naším cílem je využít z tohoto konceptu co nejvíce prvků. V práci s nimi proto necháváme proškolit naše učitele a počítáme po celý rok s mentoringem, koučinkem a supervizí.
Barbora Rajchlová
zakladatelka a ředitelka Školy Osmička, Roudnice nad Labem
Jak dlouhodobě podporujeme Školu Můj Projekt Mánesova
Přečtěte si podrobný článek o tom, jak konkrétně vypadá naše dlouhodobá podpora konkrétní školy, její analýza i následný další rozvoj.
Zakládáte novou školu?
Vznikající školy, nebo školy, které o to projeví zájem, mohou získat i následující dokumenty či podporu:
-
vzorový školní vzdělávací program vycházející z nástrojů a principů koncepce ŠMP
-
podrobně sepsanou vzdělávací koncepci ŠMP a její nástroje
-
podporu při tvorbě a zpracování zadávací dokumentace potřebné pro zřízení školy a její zápis do rejstříku škol MŠMT